Spevácky inkubátor

Vhodný pre sólových aj zborových spevákov/ speváčky, ktorí chcú svoje skúsenosti posunúť vpred ako odborne tak biznisovo.

Prihlasovanie je uzavreté. Chystáme pre vás ďalšie možnosti zapojenia.

Zoznam akceptovaných prihlášok zo Speváckeho inkubátora: 

107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 120, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133.

Zoznam neakceptovaných prihlášok: 119, 121. 

 

 

Nová výzva. Nová príležitosť. Po letn(m)ej odmlke ju chceme dať spevákom a speváčkam.

Prinášame ti program Spevácky inkubátor vhodný pre všetkých, ktorí majú skúsenosť so spevom, či už ako sólisti, speváci v kapelách alebo zboroví speváci a nechcú so svojím talentom len tak sedieť v kúte.

Pripravili sme si pre teba praktické workshopy, na ktorých sa okrem spievania a muzicírovania dozvieš aj niečo viac o umení vystavať zaujímavý performance a prevedieme ťa labyrintom manažmentu v hudobnom priemysle. Ako účastník Speváckeho inkubátora môžeš využívať úplne nové zdieľané eventové priestory v Kreatívnom centre na svoje skúšky a nácviky. Spoznáš komunitu talentovaných spevákov, ktorí sa chcú tak ako ty – učiť od najlepších a priblížiť svoju spevácku kariéru ku hviezdam.

Tešíme sa na novú energiu. Tešíme sa na teba!

Koho hľadáme?

  • Spevácky inkubátor je určený pre všetky fyzické osoby, ktoré majú nad 18 rokov a nie sú podnikateľmi (tzn. nemajú žiadnu ďalšiu živnosť, s.r.o., slobodné povolanie, neziskovú organizáciu s hospodárskou činnosťou, nie sú štatutármi o.z.)
  • Kapacita Inkubátora je 30 účastníkov

Čo získaš?

Celý program Speváckeho Inkubátora, teda:

  • Štartovacie networkingové stretnutie, na ktorom sa zoznámime a pripravíme na priebeh programu
  • 4 na seba nadväzujúce workshopy na témy:
    • Dramaturgia a štúdium koncertu trochu inak” s Janou Golis a Braňom Kostkom – workshop pozostávajúci z teoretickej a praktickej časti – od metód naštudovania repertoáru až po koncertnú dramaturgiu, naštudovanie Papuánskej ľudovej piesne netradičným, hravým a intuitívnym spôsobom
    • manažment v hudobnom priemysle s Márom Dočekalom a.k.a Subtension – workshop, v ktorom sa dozvieš viac o hudobnom biznise z pohľadu produkcie, zmlúv, vydavateľstiev, marketingu či SOZA
    • hlasový koučing s hlasovou pedagogičkou Evou Banči – práca s dychom, dychová opora, pozícia hlasu, rezonancia, techniky spevu, individualita žiaka
  • Počas celého priebehu Inkubátora budeš môcť využívať priestory Kreatívneho centra na svoje skúšanie až do konca roka 2023
  • Staneš sa Členom Kreatívneho centra Trnava. To znamená možnosť zúčastňovať sa spoločných podujatí, dostávať informácie a novinky z oblasti KKP prostredníctvom newslettra či možnosť propagácie aktivít členov KCT.

Koľko to stojí?

Projekt KCT je hradený z fondov EÚ. Cena účasti v programe je 0 €.

Termíny a harmonogram

Podmienkou účasti je absolvovanie minimálne dvoch zo štyroch workshopov. Workshopy sa budú konať naživo u nás v priestoroch na Hlavnej 17 počas pracovných dní v podvečerných hodinách.

Prihlasovanie do Speváckeho Inkubátora
Vyhodnotenie prihlášok a zaslanie správy o zaradení do programu
Začiatok programu
1. networkingové stretnutie
Štyri workshopy
27. 9. - 10. 10. 2023
13. októbra 2023
19. októbra 2023
23. 10. - 23. 11. .2023
27. 9. - 10. 10. 2023
Prihlasovanie do Speváckeho inkubátora
27. 9. - 10. 10. 2023
13. októbra 2023
Vyhodnotenie prihlášok a zaslanie správy o zaradení do programu
13. októbra 2023
19. októbra 2023
Začiatok programu
19. októbra 2023
23. 10. - 23. 11. 2023
Štyri workshopy
23. 10. - 23. 11. 2023

Kritériá hodnotenia

  • Ciele a angažovanosť účastníka
  • Skúsenosti účastníka
  • Udržateľnosť
  • Potenciál na lokálnu spoluprácu

Hodnotiaca komisia

  1. Zuzana Bezáková – riaditeľka Kreatívneho centra Trnava
  2. Nikola Kozmová – Manažérka pre programy Kreatívneho centra Trnava
  3. Dominika Rusnáková – riaditeľka KKC ARTA Piešťany
  4. Peter Cagala – riaditeľ Zaži v Trnave – Mestské kultúrne stredisko, Trnava
  5. Marek Krnáč – zástupca riaditeľa KIRA, n.o.
  6. Peter Kadlic – riaditeľ Odboru kultúry TTSK
  7. Rastislav Mráz – podpredseda TTSK
  8. Marek Neštický – poslanec zastupiteľstva TTSK, predseda Komisie pre kultúru, národnostné menšiny a šport TTSK
  9. Miloš Čobrda – poslanec zastupiteľstva TTSK, člen Komisie hospodárenia a nakladania s majetkom

Kontakty a dokumenty

Ak vám nie sú niektoré informácie jasné, kontaktujte manažérku pre programy KCT:

nikola.kozmova@trnava-vuc.sk

Celú oficiálnu výzvu nájdete tu:

VÝZVA
Všeobecné podmienky Kreatívneho centra Trnava tu:

PODMIENKY

Čo ďalej?

Po vyplnení prihlášky a pridaní príloh si prečítaj všetky potrebné dokumenty. Na tvoj mail ti pošleme potvrdenie o odoslaní prihlášky. V prípade prijatia sa na teba budeme tešiť už 19. októbra vo večerných hodinách u nás v priestoroch na Hlavnej 17.

Výzva ukončená a vyhodnotená