Prihlasovanie je uzavreté. Chystáme pre vás ďalšie možnosti zapojenia.
Zoznam akceptovaných prihlášok zo Speváckeho inkubátora:
107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 120, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133.
Zoznam neakceptovaných prihlášok: 119, 121.
Nová výzva. Nová príležitosť. Po letn(m)ej odmlke ju chceme dať spevákom a speváčkam.
Prinášame ti program Spevácky inkubátor vhodný pre všetkých, ktorí majú skúsenosť so spevom, či už ako sólisti, speváci v kapelách alebo zboroví speváci a nechcú so svojím talentom len tak sedieť v kúte.
Pripravili sme si pre teba praktické workshopy, na ktorých sa okrem spievania a muzicírovania dozvieš aj niečo viac o umení vystavať zaujímavý performance a prevedieme ťa labyrintom manažmentu v hudobnom priemysle. Ako účastník Speváckeho inkubátora môžeš využívať úplne nové zdieľané eventové priestory v Kreatívnom centre na svoje skúšky a nácviky. Spoznáš komunitu talentovaných spevákov, ktorí sa chcú tak ako ty – učiť od najlepších a priblížiť svoju spevácku kariéru ku hviezdam.
Tešíme sa na novú energiu. Tešíme sa na teba!
Koho hľadáme?
- Spevácky inkubátor je určený pre všetky fyzické osoby, ktoré majú nad 18 rokov a nie sú podnikateľmi (tzn. nemajú žiadnu ďalšiu živnosť, s.r.o., slobodné povolanie, neziskovú organizáciu s hospodárskou činnosťou, nie sú štatutármi o.z.)
- Kapacita Inkubátora je 30 účastníkov
Čo získaš?
Celý program Speváckeho Inkubátora, teda:
- Štartovacie networkingové stretnutie, na ktorom sa zoznámime a pripravíme na priebeh programu
- 4 na seba nadväzujúce workshopy na témy:
- Dramaturgia a štúdium koncertu trochu inak” s Janou Golis a Braňom Kostkom – workshop pozostávajúci z teoretickej a praktickej časti – od metód naštudovania repertoáru až po koncertnú dramaturgiu, naštudovanie Papuánskej ľudovej piesne netradičným, hravým a intuitívnym spôsobom
- manažment v hudobnom priemysle s Márom Dočekalom a.k.a Subtension – workshop, v ktorom sa dozvieš viac o hudobnom biznise z pohľadu produkcie, zmlúv, vydavateľstiev, marketingu či SOZA
- hlasový koučing s hlasovou pedagogičkou Evou Banči – práca s dychom, dychová opora, pozícia hlasu, rezonancia, techniky spevu, individualita žiaka
- Počas celého priebehu Inkubátora budeš môcť využívať priestory Kreatívneho centra na svoje skúšanie až do konca roka 2023
- Staneš sa Členom Kreatívneho centra Trnava. To znamená možnosť zúčastňovať sa spoločných podujatí, dostávať informácie a novinky z oblasti KKP prostredníctvom newslettra či možnosť propagácie aktivít členov KCT.
Koľko to stojí?
Projekt KCT je hradený z fondov EÚ. Cena účasti v programe je 0 €.
Termíny a harmonogram
Podmienkou účasti je absolvovanie minimálne dvoch zo štyroch workshopov. Workshopy sa budú konať naživo u nás v priestoroch na Hlavnej 17 počas pracovných dní v podvečerných hodinách.
Prihlasovanie do Speváckeho Inkubátora
Vyhodnotenie prihlášok a zaslanie správy o zaradení do programu
Začiatok programu
Štyri workshopy
Prihlasovanie do Speváckeho inkubátora
Vyhodnotenie prihlášok a zaslanie správy o zaradení do programu
Začiatok programu
Štyri workshopy
Kritériá hodnotenia
- Ciele a angažovanosť účastníka
- Skúsenosti účastníka
- Udržateľnosť
- Potenciál na lokálnu spoluprácu
Hodnotiaca komisia
- Zuzana Bezáková – riaditeľka Kreatívneho centra Trnava
- Nikola Kozmová – Manažérka pre programy Kreatívneho centra Trnava
- Dominika Rusnáková – riaditeľka KKC ARTA Piešťany
- Peter Cagala – riaditeľ Zaži v Trnave – Mestské kultúrne stredisko, Trnava
- Marek Krnáč – zástupca riaditeľa KIRA, n.o.
- Peter Kadlic – riaditeľ Odboru kultúry TTSK
- Rastislav Mráz – podpredseda TTSK
- Marek Neštický – poslanec zastupiteľstva TTSK, predseda Komisie pre kultúru, národnostné menšiny a šport TTSK
- Miloš Čobrda – poslanec zastupiteľstva TTSK, člen Komisie hospodárenia a nakladania s majetkom
Kontakty a dokumenty
Ak vám nie sú niektoré informácie jasné, kontaktujte manažérku pre programy KCT:
nikola.kozmova@trnava-vuc.sk
Celú oficiálnu výzvu nájdete tu:
VÝZVA
Všeobecné podmienky Kreatívneho centra Trnava tu:
Čo ďalej?
Po vyplnení prihlášky a pridaní príloh si prečítaj všetky potrebné dokumenty. Na tvoj mail ti pošleme potvrdenie o odoslaní prihlášky. V prípade prijatia sa na teba budeme tešiť už 19. októbra vo večerných hodinách u nás v priestoroch na Hlavnej 17.