Michal Pastier a jeho dvakrát vypredaná Žltá kniha budovania značky budú NAŽIVO v Kreatívnom centre Trnava.
Investor a marketér Michal Pastier spracoval na 600 stranách dvanásť princípov pre efektívne budovanie značky v dobe chaosu a nepozornosti. Žltá kniha budovania značky sa už v druhý deň predpredaja stala najpredávanejšou knihou v sieti Martinus a len za prvých pár mesiacov si našla vyše 12 000 čitateľov medzi marketérmi a zakladateľmi firiem. Kniha spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku. Krok za krom radí, čo a ako robiť, aby si vedel zaujať a predávať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti.
Či už Žltú knihu máš alebo nie, príď si o nej pokecať.
Vstup na podujatie je voľný.
Svoje miesto si rezervuj na: https://1url.cz/@KCTalkMichalPastier