Prihlasovanie je uzavreté. Chystáme pre vás ďalšie možnosti zapojenia.
Zoznam akceptovaných prihlášok z programu Ateliér pre podnikateľov z kultúrno-kreatívneho priemyslu:
175, 176, 177,178.
Zoznam neakceptovaných prihlášok:
0.
Nový rok, nová príležitosť dostať sa s tvojím kreatívnym projektom na adresu Hlavná 17. Prinášame výzvu pre podnikateľov z KKP, v ktorej môžeš získať miesto v jednom z posledných voľných ateliérov alebo stôl v zdieľanom podkrovnom ateliéri. Okrem ročného prenájmu získaš ako člen Kreatívneho centra Trnava prístup k spoločným priestorom a šancu stať sa súčasťou tvorivej atmosféry kreatívnej komunity.
Kreatívne centrum Trnava je miesto, kde môžeš tvoriť aj ty.
Tešíme sa na novú energiu. Tešíme sa na teba!
Koho hľadáme?
Program je určený pre všetkých podnikateľov v kultúrno-kreatívnom priemysle. Do tejto kategórie patria (nielen):
- SZČO (živnostníci)
- s.r.o.
- slobodné povolania
- neziskové organizácie
- občianske združenia s hospodárskou činnosťou (zapísané v ORSR alebo živnostenskom registri)
- a iné
Kapacita programu je obmedzená na 9 účastníkov.
Čo získaš?
Ročný prenájom samostatného ateliéru alebo stôl v zdieľanom podkrovnom ateliéri.
Aké máš možnosti?
- Ateliér A1: Ateliér sa nachádza na prvom poschodí, je prechodný. Je vo veľkosti 18,36 m2. Súčasťou ateliéru je pracovný stôl, stolička a policový systém. Suma členského poplatku pri tomto ateliéri je 200 eur/ mesačne.
- Ateliér A2: Ateliér sa nachádza na druhom poschodí, so samostatným vchodom v podkroví. Je vo veľkosti 26,20 m2. Súčasťou ateliéru je pracovný stôl, stolička a policový systém. Suma členského poplatku pri tomto ateliéri je 260 eur/ mesačne.
Ateliér A3: Ateliér sa nachádza na prvom poschodí, so samostatným vchodom. Je vo veľkosti 42,88 m2. Súčasťou ateliéru je pracovný stôl, stolička a policový systém. Suma členského poplatku pri tomto ateliéri je 400 eur/ mesačne.
A4: Samostatný stôl v zdieľanom ateliéri: Zdieľaný ateliér sa nachádza sa na druhom nadzemnom podlaží v podkroví vo veľkosti 301 m2. Priestor disponuje kuchynkou, toaletami a oddychovou časťou a je bezbariérový. Kapacita celého priestoru je cca 25 ľudí. Skladá sa z častí rozdelených do kójí, pričom v každej kóji sedia 3 ľudia. Na osobu je to cca 8m2 samostatného priestoru, ktorý je zdieľaný v rámci celku a vybavený stolom, stoličkou a policovým systémom. Suma členského poplatku pri tomto ateliéri je 50 eur/ mesačne.
- Možnosť využívania spoločných priestorov ako zasadačky, prednáškovej sály a eventovej miestnosti na stretnutia a workshopy.
- Staneš sa Členom Kreatívneho centra Trnava. To znamená možnosť zúčastňovať sa spoločných podujatí, dostávať informácie a novinky z oblasti KKP prostredníctvom newslettra či možnosť propagácie aktivít členov KCT.
- Networkingové stretnutia
Koľko to stojí?
Projekt KCT je podporený z fondov EÚ, preto je cena za program nižšia ako trhová. Konkrétna cena sa líši v závislosti od typu členstva. Viac informácií nájdeš priamo v prihláške nižšie.
Projekt Kreatívneho centra spadá do štátnej pomoci De minimis. Viac informácií nájdeš priamo vo výzve a tiež v prílohe č. 6 – Zmluva De minimis. Schéma De minimis predstavuje pomoc, ktorá v priebehu akéhokoľvek obdobia troch fiškálnych rokov neprekročí v prepočte súhrnne 200 000 EUR pre jedného podnikateľa.
Aké sú podmienky prijatia?
Musíš mať viac ako 18 rokov
Tvoj projekt s ktorým sa hlásiš do KCT musí byť z oblasti kultúrno-kreatívneho priemyslu so sídlom v SR
Musíš byť podnikateľom – potrebná je teda živnosť, s.r.o., slobodné povolanie či občianske združenie s hospodárskou činnosťou, nezisková organizácia a pod.
- Musíš patriť do skupiny malých a stredných podnikov, čo znamená, že nesmieš prekročiť 50 miliónov eur ročný obrat a 250 zamestnancov. Podrobnosti k výpočtom určenia veľkosti podniku nájdeš tu.
Termíny a harmonogram
Prihlasovanie do programu
Doplnenia neúplných prihlášok
Zasadnutie komisie
Zasielanie akceptácie/neakceptácie prihlášok
Podpis zmlúv
Sťahovanie sa do priestorov
Prihlásovanie sa do programu
Doplnenia neúplných prihlášok
Zasadnutie komisie
Zasielanie akceptácie / neakceptácie prihlášok
Podpis zmluvy
Sťahovanie do priestorov
Kritériá hodnotenia
- Ciele a angažovanosť účastníka
- Skúsenosti účastníka
- Udržateľnosť na trhu
- Potenciál na lokálnu spoluprácu
Hodnotiaca komisia
- Ing. Zuzana Bezáková, PhD. – riaditeľka Kreatívneho centra Trnava
- Ing. Nikola Kozmová – Manažérka pre programy Kreatívneho centra Trnava
- Mgr. Dominika Rusnáková – riaditeľka KKC ARTA Piešťany
- Mgr. Peter Cagala – riaditeľ Zaži v Trnave – Mestské kultúrne stredisko, Trnava
- Mgr. Marek Krnáč – zástupca riaditeľa KIRA, n.o.
- Mgr. Peter Kadlic – riaditeľ Odboru kultúry TTSK
- Mgr. Rastislav Mráz – podpredseda TTSK
- Mgr. Marek Neštický – poslanec zastupiteľstva TTSK, predseda Komisie pre kultúru, národnostné menšiny a šport TTSK
- Ing. Miloš Čobrda – poslanec zastupiteľstva TTSK, člen Komisie hospodárenia a nakladania s majetkom
Postup hodnotenia:
- Po odoslaní prihlášok skontrolujeme, či sú v nich všetky potrebné informácie.
- Následne cez verejne dostupné zdroje vyhľadáme, či si oprávneným prijímateľom, či nemáš podlžnosti a či tvoj projekt spadá do KKP.
- Všetky oprávnené a overené prihlášky postupujú pred komisiu, ktorá zasadne a určí poradie prihlášok.
- Podľa kapacity priestorov budú ateliéry rozdelené na základe poradia.
- Všetkým subjektom odošleme akceptáciu alebo neakceptáciu prihlášok.
- Ak sa niekto rozhodne nezúčastniť sa programu a odmietne možnosť využívať ateliér, postupuje sa opäť podľa poradia, ktoré určila hodnotiaca komisia.
Prílohy
Celú výzvu nájdete tu: Výzva na predkladanie prihlášok KCT
Prílohy:
- Príloha č. 5 – Vyhlásenie uchádzača na kvalifikovanie sa ako MSP
- Príloha č. 6 – Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti
Po vyplnení prihlášky a pridaní príloh si prečítaj všetky potrebné dokumenty. Na tvoj mail ti pošleme potvrdenie o odoslaní prihlášky. Ak by nám niečo chýbalo ozveme sa ti a požiadame ťa o doplnenie. Ak ti nie sú niektoré informácie jasné, kontaktuj manažérku pre programy KCT na nikola.kozmova@trnava-vuc.sk.
Čo ďalej?
Po vyplnení prihlášky a pridaní príloh si prečítaj všetky potrebné dokumenty. Na tvoj mail ti pošleme potvrdenie o odoslaní prihlášky. Po ukončení výzvy zasadne komisia, ktorá určí na základe kritérií a kapacity, ktoré prihlášky budú akceptované a ktoré nie. Následne ti dáme vedieť, do ktorej skupiny patríš a či a kedy môžeš začať využívať svoj ateliér u nás.